سوپر فود دکتر خلخالی

سوپرفود غذای گیاهی کامل سرشار از ویتامین و ریزمغذی ها و درشت مغذی ها

سوپر فود دکتر خلخالی

سوپرفود غذای گیاهی کامل سرشار از ویتامین و ریزمغذی ها و درشت مغذی ها

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

علت اکثر بیماری ها وجود سموم انباشته شده در خون و بدن است ڪہ ناشی از ذرات معلق در هوای آلوده شهری ، آب ، غذاهای مضر مثل پیتزا ، ساندویچ، کشیدن سیگار ، قلیون و دیگر مواد و قرص های مخدر، انواع داروهای صنعتی و شیمیایی است .

این سموم در خون و بافت های بدن انباشه میشه و تاثیر مستقیمی روی سیستم عصبی میگذاره و واکنش های منفی مانند سردرد های مداوم ایجاد میکنه .

این سموم باعث بروز خستگی و بی حالی ، افسردگی ، عصبانیت ، اضافه وزن (مخصوصا پهلوها و شکم) ، باعث یبوست شدید ( چون روده ها نقش مهمی در فرآیند دفع سموم از طریق مدفوع دارند و یبوست ناشی از حبس شدن سموم زیاد در روده هاست) و در نتیجه باعث دل درد ، التهاب ، ورم معده ، تپش قلب سنگ کلیه ، دردهای مفصلی، درد زانو ، کمردرد و مشکل در جذب مواد مفید در بدن می شود. 

همچنین این سموم باعث مشکلات پوستی میشه تا جایی که مهمترین دلیل وجود آکنه ، ضایعات پوستی ، جوش و😳 حتی دلیل گودی و کبودی زیر چشم ها، اگزما و همچنین پسوریازیس نیز از علائم انباشتگی سموم در بدن است. 

ببخشید که از خوندن این متن خسته تون کردم ولی حتی علت بوی بد دهان ، عفونت های عمومی ، عفونت و بوی بد واژن ، عفونت لثه و حتی علت سنگ کیسه صفرا هم در نتیجه تجمع سموم است. 

👈 اما چه باید کرد❓
سوپرفود به عنوان تنها داروی 100% گیاهی ، قویترین پاکسازی و سم زدایی را در خون و بدن شما ایجاد میکنه اون هم بدون هیچ نوع عوارضی

✅ سموم از طریق مدفوع ، ادرار ، تعریق و... از بین می رود که علت اصلی بوی بسیار بد مدفوع بعد از مصرف سوپرفود همین سم زدایی و خارج کردن سموم از بدن است. 

با پاکسازی و سم زدایی بدن توسط پودر سوپرفود از شر بیماری ها خودتون و عزیزانتون رو از شر بیماری ها خلاص کنید و به جمع هزاران نفر از افرادی که بهبودی کامل پیدا کردند بپیوندید.

 

 

 محصولات محصولات با تخفیف ارائه میشود🌺
🚍ارسال رایگان به سراسر کشور


❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
 سوپر فود‌ بسته ۱ماهه ۲۰۰ هزار تومان

با تخفیف 👈170هزار تومان

 

سوپر فود بسته ۲ماهه ۳۸۵هزار تومان

با تخفیف 👈325هزار تومان

 

سوپر فود بسته ۳ماهه ۵۶۰ هزار تومان

با تخفیف 👈470 هزار تومان

 

سوپر فود بسته ۴ماهه ۷۴۰هزار تومان

با تخفیف 👈625هزار تومان

 

سوپر فود بسته خانواده ۱،۰۷۰،۰۰۰هزار تومان

با تخفیف 👈900هزار تومان

 

سوپرفود بسته فامیلی به قیمت ۱،۸۶۰،۰۰۰هزار تومان

با تخفیف 👈 1,560,000هزار تومان

 

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰➖➖➖➖

🍏🍏🍏🍏🍏🍏

❌قیمت سوپر فود NBS نوع VIP

(سوپرفودnbs از نوع vip تغلیظ شده همان سوپرفود NBS معمولی اما خالصتر و قویتر با سم زدایی بیشتر، ویتامین و اثربخشی بالاتر میباشد )

 

سوپر فود‌ از نوع vip

بسته ۱ماهه ۳۸۰ هزار تومان

با تخفیف 👈340 هزار تومان

 

سوپر فود از نوع vip بسته ۲ماهه ۶۹۰ هزار تومان

با تخفیف 👈630 هزار تومان

 

سوپر فود از نوع vip بسته ۳ماهه ۸۹۰ هزار تومان

با تخفیف 👈820 هزار تومان

 

سوپر فود از نوع vip بسته ۴ماهه ۱/۲۵۰ هزار تومان

با تخفیف 👈1/170هزار تومان

 

سوپر فود از نوع vip بسته خانواده ۱/۹۰۰ هزار تومان

با تخفیف 👈1/780 هزار تومان

 

🍏🍏🍏🍏🍏🍏

 

❌عصاره روغن خالص nbs معمولی
بسته ۳۰ میلی لیتر ۱۵۰هزار تومان
بسته ۶۰ میلی لیتر ۲۷۰ هزار تومان

❌عصاره روغن خالص nbs وی آی پی
بسته ۳۰ میلی لیتر ۲۵۰هزار تومان
بسته ۶۰ میلی لیتر ۴۸۰ هزار تومان


❌پودرها با بارکد اصالت کالا میباشد
🚚 ارسال رایگان به سراسر کشور
❌محصولات با تخفیف ارائه 

سوپر فود با تامین بیش از بیست ریز مغذی برای عملکرد بهینه سیستم ایمنی سبب عملکرد حداکثری کیفیت وکمیت سلولهای سیستم ایمنی در مبارزه با🔴 قارچها .باکتریها .ویروسها .وانگلها میشود وعملا بدن را در برابر بیشتر بیماریهای عفونی مانند انفولانزا واکسینه میکند .همانطور که میدانیم بیماری ویروسی انفولانزا سالانه در جهان سبب مرگ بیش از یک ملیون نفر میشود بیش از دویست سویه انفولانزا شناخته شده است که هر ساله سویه های جدید ویروس بوجود میاید وبه همین دلیل هر سال باید واکسن جدیدی توسط مراکز علمی ساخته شود وبرای افراد اسیب پذیر مانند زنان باردار .کودکان وافراد مسن جهت جلوگیری از مرگ افراد استفاده شود عملا حدود سی درصد واکسن موفق عمل میکند وبه همین دلیل میزان مرگ افراد تحت ریسک سالانه در جهان حدود یک ملیون نفر میباشد  .اشخاصی که سوپر فود را هر روز استفاده کنند با تامین نیازهای سیستم ایمنی سبب عملکرد حداکثری سیستم ایمنی در مبارزه با ویروسها از هر سویه ای که باشند میشود وخطر مرگ افراد تحت ریسک را تا نود وپنج درصد وحتی بیشتر  کاهش میدهد .افراد دیگر به انفولانزا دچار نمیشوند وکاملا در برابر ویروس واکسینه میشوند.

 

 

تقویت مو - رفع درد مفاصل ،آرتروز - افسردگی ، رماتیسم - ام اس - سایر بیماری های خود ایمنی - کولیت روده، رفع سر دردهای میگرنی و...


آنالیز سوپر_فود (NBS)
علت اصلی مشکلات بدن ، تغذیه و استرس می باشد که خود استرس 60 درصد آن مربوط به تغذیه فرد میباشد و با تغذیه کنونی جامعه که متاسفانه از برنج و گندم و ذرت و باقی گیاهان #تراریخته استفاده می شود و روغن های خوراکی که از دانه های تراریخته حاصل شده است و همچنین استفاده از گوشت دام ها و طیورکه خود آنها از
آنتی بیوتیک و گیاهان تراریخته و باقی مواد شیمیایی پرورش یافته اند باعث می‌شود ، بدن آنچه برای فعالیت نیاز دارد دریافت نکند و در دراز مدت دچار مشکلات متعدد شود .
سوپر_فود (NBS) از روش کامل کردن تغذیه افراد و تامین تمامی ویتامین ها ، پروتئین ها مواد معدنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها و امگا 3 ، امگا 6 به صورت بالانس ، باعث سم زدایی بدن در مرحله اول و سپس ارتقا سیستم ایمنی فرد و در مرحله بعد بازسازی و جوان سازی سلول های بدن می شود ؛
که در نتیجه :
خود بدن خودش را بازسازی می‌کند و مشکلاتش را برطرف می‌نماید .


تاثیرات سوپرفود NBS
توقف #ریزش مو - #رویش مجدد مو - #خشکی پوست و #طراوت پوست برطرف شدن #عفونت ها - #درد های بدن - #سردرد های #میگرنی و درد #مفاصل - #آرتروز - #افسردگی ، بیحسی ، #ضعف و بی حالی - #رماتیسم - #ام اس - سایر بیماری های #خودایمنی - #کولیت روده - #تشنج مغزی و صرع - #آسم و #آلرژی - بهبود #سرطان - تنظیم #هورمونی بانوان و درمان اختلالات قاعدگی - جلوگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا و سرماخوردگی - #سینوزیت - آب آوردگی #کبد - ارتقاء عملکرد افراد پیر و از کار افتاده و معلول - کم کردن تیرگی زیر چشم و گودی چشم برطرف کردن کدری کف دست و پا و کدورت پوست
همین بسته خوراکی #سوپر فود #NBS در تمامی موارد ذکر شده موثر است. و فقط همین یک محصول در رابطه با بیماری ها و تقویت عمومی بدن و همچنین عضله سازی و چربی سوزی ،همچنین برای کودکان و مادران شیرده عرضه می گردد.