سوپر فود دکتر خلخالی

سوپرفود غذای گیاهی کامل سرشار از ویتامین و ریزمغذی ها و درشت مغذی ها

سوپر فود دکتر خلخالی

سوپرفود غذای گیاهی کامل سرشار از ویتامین و ریزمغذی ها و درشت مغذی ها

علت اکثر بیماری ها وجود سموم انباشته شده در خون و بدن است ڪہ ناشی از ذرات معلق در هوای آلوده شهری ، آب ، غذاهای مضر مثل پیتزا ، ساندویچ، کشیدن سیگار ، قلیون و دیگر مواد و قرص های مخدر، انواع داروهای صنعتی و شیمیایی است .

این سموم در خون و بافت های بدن انباشه میشه و تاثیر مستقیمی روی سیستم عصبی میگذاره و واکنش های منفی مانند سردرد های مداوم ایجاد میکنه .

این سموم باعث بروز خستگی و بی حالی ، افسردگی ، عصبانیت ، اضافه وزن (مخصوصا پهلوها و شکم) ، باعث یبوست شدید ( چون روده ها نقش مهمی در فرآیند دفع سموم از طریق مدفوع دارند و یبوست ناشی از حبس شدن سموم زیاد در روده هاست) و در نتیجه باعث دل درد ، التهاب ، ورم معده ، تپش قلب سنگ کلیه ، دردهای مفصلی، درد زانو ، کمردرد و مشکل در جذب مواد مفید در بدن می شود. 

همچنین این سموم باعث مشکلات پوستی میشه تا جایی که مهمترین دلیل وجود آکنه ، ضایعات پوستی ، جوش و😳 حتی دلیل گودی و کبودی زیر چشم ها، اگزما و همچنین پسوریازیس نیز از علائم انباشتگی سموم در بدن است. 

ببخشید که از خوندن این متن خسته تون کردم ولی حتی علت بوی بد دهان ، عفونت های عمومی ، عفونت و بوی بد واژن ، عفونت لثه و حتی علت سنگ کیسه صفرا هم در نتیجه تجمع سموم است. 

👈 اما چه باید کرد❓
سوپرفود به عنوان تنها داروی 100% گیاهی ، قویترین پاکسازی و سم زدایی را در خون و بدن شما ایجاد میکنه اون هم بدون هیچ نوع عوارضی

✅ سموم از طریق مدفوع ، ادرار ، تعریق و... از بین می رود که علت اصلی بوی بسیار بد مدفوع بعد از مصرف سوپرفود همین سم زدایی و خارج کردن سموم از بدن است. 

با پاکسازی و سم زدایی بدن توسط پودر سوپرفود از شر بیماری ها خودتون و عزیزانتون رو از شر بیماری ها خلاص کنید و به جمع هزاران نفر از افرادی که بهبودی کامل پیدا کردند بپیوندید.

 

 

  • شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ب.ظ
  • ss